Warunki świadczenia usług

Strona internetowa: mazurwarszawa.pl ("Sklep internetowy") przestrzega poniższych warunków i zasad.

Staramy się opisać wszystko jak najjaśniej, ale jeśli masz dodatkowe pytania, prosimy o kontakt pod adresem info@mazurwarszawa.pl.

Niniejsze warunki i zasady mogą zostać zmienione. Zgadzasz się, że najnowsza wersja tych warunków i zasad ma zastosowanie do naszej umowy.

Definicje (Artykuł 1):

Następujące wyrażenia mają następujące znaczenia w tym kontekście:

  • Okres odstąpienia: Okres, w którym konsument może skorzystać ze swojego prawa do odstąpienia od umowy, nazywa się okresem odstąpienia.

  • Konsument: Osoba fizyczna, która nie prowadzi działalności zawodowej ani gospodarczej i która zawiera umowę sprzedaży na odległość z przedsiębiorcą, jest określana jako konsument.

  • Dzień: Data w kalendarzu.

  • Umowa na czas określony: Umowa na odległość dotycząca serii produktów i/lub usług, gdzie obowiązek dostarczenia i/lub zakupu jest rozłożony na pewien okres, nazywa się umową na czas określony.

  • Trwały nośnik: Każdy mechanizm, za pomocą którego konsument lub przedsiębiorca mogą przechowywać informacje skierowane do nich osobiście w sposób umożliwiający ich późniejsze skonsultowanie.

  • Prawo odstąpienia: Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy zawartej na odległość w okresie odstąpienia.

  • Przedsiębiorca: Osoba prowadząca działalność zawodową lub gospodarczą.

  • Umowa: Umowa zawierająca jedną lub więcej technik komunikacji na odległość do momentu zawarcia umowy w systemie wprowadzonym przez przedsiębiorcę w celu sprzedaży towarów i/lub usług na odległość.

  • Klient: Konsument.

  • Technologie telekomunikacyjne: Sposoby zawierania umowy bez fizycznej obecności konsumenta i przedsiębiorcy w tym samym miejscu w tym samym czasie.

  • Numer rejestracyjny przedstawiciela: 91330211MA2812N80U.

  • Adres dostawcy: Ningbo Weishishengye Xinxi Keji You Xian Gong Si, zarejestrowana w Chinach pod adresem: Zhongguanxilu 777 # Zhuangshijiedao Zhenhaiqu Ningbo, Zhejiang 315201, Chiny.

Zakres (Artykuł 2):

Wszystkie oferty e-commerce oraz wszelkie oferty w ramach umów i zamówień między e-commerce a konsumentem podlegają tym ogólnym warunkom.

Tekst tych ogólnych warunków jest udostępniany klientowi przed zawarciem umowy. Jeśli nie jest to możliwe przed zawarciem umowy, informujemy, że ogólne warunki są dostępne w sklepie internetowym i będą wysłane do klienta niezwłocznie po zawarciu umowy. Każdy może uzyskać dostęp do ogólnych warunków na stronie internetowej sklepu e-commerce w dowolnym czasie. Sytuacje i niejasności, które nie zostały objęte tymi ogólnymi warunkami, należy oceniać zgodnie z "duchem" tych warunków. Ogólne warunki klienta i/lub osób trzecich nie mają zastosowania do umowy zawartej pomiędzy klientem a sklepem internetowym.

Oferta (Artykuł 3):

Jeśli oferta jest ograniczona czasowo lub podlega warunkom, musi to być wyraźnie zaznaczone w ofercie. Dopóki oferta nie zostanie przyjęta, nie jest wiążąca. Sklep internetowy zastrzega sobie prawo do zmiany i dostosowywania oferty w dowolnym momencie. Oferta zawiera szczegółowy i dokładny opis produktów i/lub usług oferowanych. Opis musi być wystarczająco szczegółowy, aby klient mógł prawidłowo ocenić ofertę. Jeśli w sklepie internetowym używane są zdjęcia, muszą one wiernie odzwierciedlać oferowane produkty i/lub usługi. Jeśli klient zauważy, że oferta zawiera oczywisty błąd lub pomyłkę, oferta nie jest wiążąca dla sklepu internetowego. Obrazy wyświetlane obok produktów są dokładnymi reprezentacjami dostępnych produktów. Sklep internetowy nie gwarantuje, że kolory pokazane na stronie internetowej będą dokładnie odzwierciedlać kolory produktów. Każda oferta zawiera informacje wyjaśniające prawa i obowiązki klienta po przyjęciu oferty, w tym cenę po podatkach i koszty transportu, sposób zawarcia umowy oraz działania wymagane do jej zawarcia.

Umowa (Artykuł 4):

Umowa zostaje zawarta, z zastrzeżeniem ust. 4, gdy oferta klienta zostaje przyjęta i spełnione są odpowiednie warunki. Jeśli klient przyjmuje ofertę elektronicznie, sklep internetowy natychmiast ją akceptuje i potwierdza przyjęcie oferty. Konsument może odstąpić od umowy, dopóki nie zostanie potwierdzone przyjęcie tego potwierdzenia. Jeśli umowa jest zawierana elektronicznie, sklep internetowy zastosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne w celu „ochrony transmisji danych elektronicznych i zapewnienia bezpieczeństwa online”.